.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترور بیولوژیکی تاکنون در ایران رخ نداده است/ برای دفاع نیاز به قانونگذاری نداریم
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده تاکنون ترور بیولوژیکی در ایران رخ نداده است، گفت: برای دفاع نیاز به قانونگذاری نداریم، بلکه در هر شرایطی دفاع بر ما واجب است.

به گزارش شمال نیوز، ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به طرح موضوع احتمال ترور بیولوژیکی در کشور، اظهار کرد: دشمن از هر راه و روشی برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند، شاهد بودیم که با استفاده از بمب اتم هیروشیما و ناکازاکی را نابود کردند و با بمباران شیمیایی در منطقه حلبچه مردم بیگناه را به کشتن دادند، بنابراین نباید از آخرین حربه‌های دشمن غافل شد.

وی در این باره که برای افزایش توان در برابر ترور بیولوژیکی نیاز به قانونگذاری داریم، افزود: برای دفاع نیاز به قانونگذاری نداریم، بلکه در هر شرایطی دفاع بر ما واجب است و باید وارد عمل شد، با این حال سازمان پدافند غیرعامل موضوع ترور بیولوژیکی را به صورت تخصصی مطالعه می‌کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس دهم شورای اسلامی، عملکرد سازمان پدافند غیرعامل را در این باره ارزیابی کرد و ادامه داد: سازمان پافند غیرعامل به موقع به مسئله ترور بیولوژیکی ورود کرد و مطالعات اولیه و تخصصی خوبی در این باره داشت، در همین بررسی‌ها مشخص شد که تاکنون در کشور ترور بیولوژیکی رخ نداده است.

نانواکناری اضافه کرد: البته امیدواریم که هرگز نخواهیم از اطلاعات و توان مقابله با دشمن در زمینه ترور بیولوژیکی استفاده کنیم و این مورد در کشور رخ ندهد اما باید همواره تحرکات دشمن را رصد کنیم و توان خود را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تاکنون سازمان پدافند غیرعامل به خوبی عمل کرده و توان علمی خود را در زمینه ترور بیولوژیکی افزایش داده است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.